Salı, Temmuz 12, 2005

Tori Ti Amo(s)



Haftasonum çok garipti. Bir sürü şey oldu sanki , biriktirdim biriktirdim. Ama iş yazmaya gelince beynimle parmaklarım arasındaki yola bir sürü şey gelip takılıyor. O kadar çok şey söylemek istiyorum sana, o kadar çok hikaye anlatmak... Tam yazmaya başlar gibi olmuştum, telefon çaldı ve kafamdakiler yine parmaklarım ile kafam arasında (sanırım boğazımda) takılı kaldı.

Boğazımda takılı kalanlar:

-Tori Amos konseri : Pazar akşamı konsere gittim. Haziran başından beri bilet arayıp bulamamıştım. Bilet son anda bir arkadaş vazgeçince usulca geldi ve avucuma kondu. Garip bir şekilde sevinemedim. Tori sen çok güzel sesli , çok harika bir kadınsın. Şarkılarının sözlerini bilmeden konserine gelmek gibi bir terbiyesizlik ettiğim için affet. Ayrıca kendimi garip hissetmekten çoğu zaman senin sahnede olduğunu bile unuttuğum için de. Ben zaten hiçbir zaman senin hayranın olamadım, bundan sonrası için de söz veremeyeceğim.. Ama elbisen harikaydı , piyano çalarken seni izlemek de öyle.

-Dünyalar Savaşı : Cumartesi gecesi de bu filme gittim. Aslında gitmek gibi bir niyetim yoktu. Arkadaşlarla karşılaştık ve bilet usulca geldi ve avucuma kondu. Garip bir şekilde sevinemedim. Berbat bir filmdi. Üzerine hiçbir şey demeye değmez. Terbiyesizlik ettiğim için bu sefer kimseden af dilemeyeceğim gerçekten berbattı. Kimse bu filme asla gitmemeli , fragmanından bile berbat olan o filmlerden.Korkunç.Eve geldim ve Acun Firarda'yı seyrettim. Çok iyi geldi , rahatladım.. o kadar korkunç yani bilmem anlattırabiliyor muyum?

-Koyunlar ve psikolojileri : Bir koyun intihar etti. Arkasından sanırım 350-400 koyun onu takip ederek uçurumdan attı kendini. Koyunların hepsi telef oldu. Dünya haberi çok beğendi, Yahoo'da en çok okunan haber oldu. Türkiye'de koyunlar ölüme atladı. Herhalde ilk koyunun ayağı kayıp düşmüştür. Kimse koyunlarını açık araziye bırakmasın , koyunların çitlere ihtiyacı var. Onların kendilerine vereceği zararı hain kurtlar bile veremez çünkü..
-Anneannem yabancı mı ? : Anneannem ne zaman şirketi arasa onu yabancı sanıyor santraldekiler. Anneannem yurtdışına hayatında hiç çıkmadı ve ingilizce bilmez. Ama ismimi söylerken bile telaffuzunu bir garip buluyorlar sanırım. Bugün yine gülmekten ölüyorlardı , ne olduğunu sordum. Anneannemle ingilizce konuşmuşlar , ''who is calling'' demişler o da yine ismimi söylemiş bu sefer heceleyerek..

Hiç yorum yok: