Çarşamba, Haziran 22, 2005

Yaz artık bir karar verse diyorum ...!

Evet bence hemen karar vermeli ve bizi artık bu karışık hallerden çekip almalı. İstanbul'a uğramayı düşünüyor mu? Bizim de bilmeye hakkımız var !

Yaz gelse bile , hadi biraz saflaşıp 23 Haziran'dan sonra geleceğini düşünelim mesela, artık kendisiyle ilgili hislerim eskisi kadar temiz değil malesef. Ne mi demek istiyorum ?
Yani yazın gelmesi benim için okulların kapanıp 3 ay miskinlik edilecek zamanlar demek değil artık, ya da sokakta akşama kadar oynayabilmek de değil. Yaz sadece ofiste bol çalışan klima demek, birden kesilen karpuzun etrafa yayılan kokusu, şıpıdık terlik giymek ama sonra klimadan mideni üşütmek demek.

Yazın gelmesi tatil sancısı demek, bir sene boyunca çalıştıktan sonra sana reva görülen bir haftada nereye , nasıl gitmenin derdine düşmek demek. Dönünce kendini daha da kötü hissetmek demek. Tatilden döndüğünüz ve işe geldiğiniz ilk günü düşünün !!

Istanbul'da yaz o kadar da abartılacak bir şey demek değil. Yani eğer uğrarsa demek istiyorum !!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

23 degil, 21 Haziran..

Margot dedi ki...

Sevgili Serdar ,

En uzun gün evet odur, ama ben yarından itibaren demek istemiştim! Olsun ben seni mühendis halinle de seviyorum canım arkadaşım ;-)

Margot dedi ki...

Bence de, belki senin sözünü dinler. Marmara Bölgesi'ne kim bakıyo acaba ondan bi rica etsek ?:-))

Adsız dedi ki...

Ben yaz çocuğuyum ya işte ondan sebep yaz aylarını böööle iple çekerim hep...
Geçenlerde bana bi karikatür yollamıştın ya "adem"di adı...
İşte yaz gelince benimde içim bööle kıpır kıpır oluyo...
Ruhum "deniz, kumsal,güneş" deyip benden önce çekip gidiyo uzaklara...Ben ona yetişemiyorum ama...
:))
ÖPTÜÜM
PETEK