Perşembe, Haziran 16, 2005

Sakın Geç Kalma Erken Gel !!

Bir gün yazmadım diye disiplinimden uzaklaşmış değilim. Haşaa değilim. Ama bazen zaman ne kadar yetersiz,koşuşturmacalar ne kadar sonsuz geliyor...
Ben zaman kullanımı konusunda yetersiz biriyim sanırım. Ne yapsam birşeylere yetişemiyorum, belki de uykuyu sevdiğimdendir? Yani şunları akşam otur sakin sakin yaz , gecenin sessizliğinde ne bir telefon bölsün seni, ne gelen mesajlar.. Ne demişti Ulu Bilge Salinger(tanıdığım tek Amerikalı Bilge kişi), insan sesi doğanın kutsallığını bozuyor...mu demişti? Her neyse, o ne derse dogru der. Zamanın ünlü zen kişilerindendir, insanlardan kaçması bende şevkat uyandırır. Tam birine aşık olmuşken aşkının özel mektuplarını yayımlatması ben de hüzün yaratır, Salinger seni bu satırlarda geçiştiremem, seni anlatmak yarım kalırsa içim çok acır !
Okumaya başlayıp yarım bıraktığım kitaplarım :Talihsiz serüvenler dizisi (3.kitap) , Go Oyuncusu, Hayatla Mücadeleden Yaşamaya Geçiş ( ki bu kitaptan aslında bir yazı da bahsetmek gerekir) . Üstüste beni beklemekteler, yetişilecek yoga dersleri var, seyredilecek filmler, uzun zamandır görülmemiş dostlar var, var var var..
İki arada bir derede yaz da geldi, bu sene ilk defa etek (!) giydim bugün. Kendimi müsamereye çıkmış çocuklar gibi hissediyorum, iki ucundan tutup açarak reverans yapabilir, birden şiir okumaya ya da kendi etrafımda dönmeye başlayabilirim.
Hergün bir müsamere ,alnımızın akıyla çıkmak dileğiyle ..

Hiç yorum yok: