Perşembe, Haziran 09, 2005

Rocko'nun Modern Hayatı

Rocko benim küçük, salak kanguru kahramanım. Avustralya'lardan kalk gel ve milletin sevgilisi ol , nerdeeen nereye ..

Rocko'nun Modern Hayat ile İmtihanı eskiden Nickelodeon denen çizgi film kanalında neşredilirdi. Sonra Cnbc-e bir güzellik yaptı eski bölümlerini pazar sabahlarına aldı. Ama aslında Rocko artık yayımda değil. (Seni özlüyorum sersem şeyy..!)

Modern Hayatla cebelleşmesi,hawaii gömleği,köpeği Spunky'nin gelmiş geçmiş en sersem şebelek köpek olması,en iyi arkadaşının kurtlar tarafından evlat(!) edinilmiş bir inek (!) olan Heffer ve asosyal ,hastalıklı kaplumbağa Filburt olması gibi seksen kadar nedenden dolayı Rocko'yu seviyorum.

Yaratıcısı Joe Amca artık Rocko'dan başka projeleri olduğunu söyleyerek kalbimize bir kazık çakıyor ama pazar sabahı şayet 10:30'da uyanıksanız bence yapılacak en güzel şey Rocko'yu seyretmektir .

Kendisine sevgim kabardığından :Rooo-koo Sen Bizim Herşeyimizsin !! diye abartılı bir tezahuratla son veriyorum satırlarıma.

3 yorum:

petrekcan dedi ki...

Amanda aman canım arkadaşım Başakcana pekde yakışmış, pekde açmış bloggerlık...
Efem yazılarınızın sıkı takipcisiyim, keyifle okuyorum ve bi sonraki yazınızı heyecanla bekliyorum...

Bu arada Başakcanın anneannesi süpper hipper tatlı biri...Kapıda onu ilk gördüğümde aynen şöle dedim (belki biras ayıp oldu ama);
- Aaaaa ne kadar tatlııı...

Akabinde de hemen sarılıverdim boynuna...

Ha bi de sonrasında kendi deyimiyle "alarım (alarm)" hikayesini dinledik bizzat kendi ağzından...
Ben koptum çok tatlı yaaaa...
Eeeee öle anneanneden bölede torun...

Margot dedi ki...

Petrekcan da anane mağdurlarından, bir kere kapı eşiğinde gördü ve aurasına çarpıldı! En son sevgi topu olmuş kendi etraflarında dönüyorlardı..!!

Küçük Kurbağa geri döndü.. dedi ki...

hala dönüyorlar mı???
(evet; biraz alkol var:)))