Cuma, Haziran 17, 2005

Bohemian Rhapsody

''Nothing really matters anyone can see
nothing really matters
nothing really matters to me…
anyway the wind blows '

Biraz önce bir sayfa dolusu bir şeyler karaladım. Sonra bunların hepsini sildim.

Aynı Suna Tanaltay gibi yazdığım farkettim!! Aman Yarabbim !! Tamam yoga yapmaya başladım, farkındalık ve Zen hakkında kitaplar okuyorum fekat Sevgi Kelebeği değilim ben, hayııırr!! Gördüğünüz gibi okuduğum kitaplar ne kadar işime yaradı, bir anda yazdıklarımı tahlil ettim ve sonsuz çöplüğe fırlattım !! Gerçekten de kendimi kaptırmış burdan size vıdı vıdı yapıyordum. Zararın neresinden dönersem kar olur mantığını hatırladığım için kendime teşekkür ederim. (Bu yoga sonunda söylenen lafları hatırlatması için bir latife ,lütfen ciddiye almayınız)
'' Rüzgar ne taraftan eserse ben o tarafa eğilirim , vız gelir tırıs gider ,ermişim! ''martavalları okumayacağım kimse korkup kaçmasın! Ben sadece çabalayan bir kişiyim. Kendimi anlamaya ne işe yararım çözmeye çalışıyorum. Benim derdim kendime artık zararım dokunmasın, kendimi azad edeyim,şevkat göstereyim şunca zamandır işkence ettiğim benlikime .. (benliğime diye yazılır ben de biliyorum !)
Ne zaman seçim yapacak kontrolüm olacak, işte o zaman barış çubuğumu yakıp oturacağım çimen üstüne. Kendi kendime gülümseyeceğim ,bak hiç birşey artık seni bağlamaz, hiç bir iş ,hiç bir insan, hiç bir aşk, hiç bir acı.. Başına gelenlere engel olamam ama onlardan dolayı çektiğin azabı azaltabilirim. Korkmadan yaşa artık, seni özgür bıraktım...
Sonra benlikim de bu kadar arabesk yaşattın bana, şimdilere kadar nerelerdeydin diyecek bana. Affedecek beni..
Bohem olacağım ben , işim bu olacak artık, kitap okuyacağım durmadan ve size burdan bilmişlik yapacağım! Öyle olur mu be güzelim, sen sen !!heyyy kendine gel ,diyeceğim ,ukalalık diz boyu olacak! Ayılıp bayılacağım yazarken her satırı, kendimçe yayvan yayvan güleceğim. Artık benlikim beni affetmiş, ne gam ne tasa olacak? Bundan sonrası çorap söküğü , çimenleri ayarlamak kalıyor bir tek geriye ..

Hiç yorum yok: